Tuesday, May 17, 2011

Boston continues...

I wanted to have a pair of Vivienne Westwood pirate boots for quite awhile, and recently found them at 6PM for just 300ish! I decided not to go for the conservative black and beige this time, instead I picked up these psychedelic lace print canvas with beige leather trim.

Are they just lovely? 









 
 
 



 















Hat by U.O. ASOS dress
Fur vest by new story
Prada Necklace
bow pin from Club Monaco
Louis Vuitton Alma bb
Pirate boots by Vivienne Westwood




17 comments:

  1. 6pm啥时候有这个靴子的deal呀? 我都不知道,哭死~~~

    asos的裙子和UO的帽子好协调的颜色,红色alma很点睛!!

    ReplyDelete
  2. 最后一张照片突然让我有忧伤的感觉,有点曲终人尽的味道。。。。

    是不是boston之行太开心,离开的时候有些怅然呀。。。

    ReplyDelete
  3. ..其实内张照片后我们又跑去跟他以前纽约的高中同学一起hang out。。。吃饭喝酒然后大家都喝醉了。。。

    靴子我都买了快半年了。。。一直没有想好怎么穿,现在不知道有没有了,可是我google vivienne westwood pirate boots 看到zappos有哦,而且还很便宜!

    ReplyDelete
  4. ps, 扣子是我自己乱扣的,要不会很长的靴桶!

    ReplyDelete
  5. 真的吗?我回头去找找看。当年在英国看到一个美女穿得超级惊艳,一下子给我种了草。。。

    ReplyDelete
  6. 这个靴子就是要乱扣着才有那种不羁和随意的感觉,穿旧一点就更有味道了,哈哈

    ReplyDelete
  7. 其实皮子本来就有点旧旧感觉的,不过真的要穿旧一点才软,所以穿之前我在上面踩几遍了!扣子我发明的就是上面一个往下面一个扣,然后整个往下堆就成。

    ReplyDelete
  8. 哈哈,你太强了,居然还踩了几遍。就是要堆堆着穿,松松垮垮的,再配上你纤细的小腿,特好看~~~

    ReplyDelete
  9. 俺是来叩谢教主的,上次跟风的条纹裙昨天拿到了。非常喜欢,嘻嘻。

    这一套配得真是协调。靴子很特别,项链很美貌,裙子很心水,还想继续跟风可惜小笨俺这次没找到。5555~~~

    ReplyDelete
  10. 鞋子这个颜色很特别:) 我几年前在英国买了一双米色的,前年搬家到美国之前被我一死党夺走了, 看你穿, 我又想去抢回来。。。

    ReplyDelete
  11. The boots are so unique, I don't think it is easy to pull it off but you did it! Love the last night shot, did u use the flash?

    ReplyDelete
  12. 好看,有pin的特写么?

    ReplyDelete
  13. 我最佩服西树老太太的一点, 那就是人老心不老. 铁杆老蹦妹啊, 特英伦.
    最后那张给铃铛铛一说还真是忧郁啊...
    小红包太惊艳了.

    ReplyDelete
  14. Finding Waveland: No, I didn't use flash. I just turned up the ISO and white balanced to tungsten.

    ReplyDelete
  15. 冰壶秋月: Sorry, no close-up for the pin.

    ReplyDelete
  16. 潮人童鞋, 问下你这个裙子穿的多大码的哇?嘻嘻~~

    ReplyDelete